.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اصلاح جامعه فقط از طريق تفكر بسيجي

رئيس سازمان آموزش و پرورش مازندران گفت: جامعه ما زماني اصلاح مي‌شود كه با تفكر و فرهنگ بسيجي اداره شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي آموزش و پرورش مازندران، عبدالوحيد فياضي در آيين تجليل از برگزيدگان ششمين جشنواره علمي و پژوهشي فرهنگيان بسيجي در باشگاه فرهنگيان ساري با اشاره به اينكه زندگي در سايه ولايت فقيه ملت ايران را 30 سال روي پاي خود نگه داشته است، افزود: انقلاب اسلامي ايران بدون پشتوانه جهاني و با حركت مردمي با وجود دسيسه‌هاي مختلف در 30 سال توانسته است در نهايت سرافرازي قرار گيرد.
وي به رهبري امام خميني (ره) و جايگاه او در بين مردم اشاره كرد و گفت: امام خميني(ره) با ولايت خود كه شناسنامه هويت شيعه است توانست قلب‌ها را تصرف كند.
فياضي ولايت فقيه را ركن استوار انقلاب اسلامي خواند و تصريح كرد: جايگاه رفيع ولايت به‌ واسطه برخورداري از آموزه‌هاي و حياني و ارزش‌هاي الهي قدرت اداره امور كشور و جهان را دارد.
وي فرهنگيان را بازوان توانمند نظام تعليم و تربيت خواند و تصريح كرد: دانش‌آموزان به كمك معلمان مي‌توانند با فرهنگ اصيل انقلاب آشنا شوند.
مسئول سازمان بسيج دانش‌آموزي بسيج فرهنگيان سپاه كربلاي مازندران با بيان اينكه مخاطبان اصلي ناتوي فرهنگي دانش‌آموزان هستند، گفت: تشكيل چهار كارگاه آموزشي مقابله با تهديد نرم و جنگ سايبري در محيط مجازي در برنامه كاري اين سازمان در سال 88 قرار دارد.
‌محسن نجيب‌زاده با بيان اينكه هدايت كار سخت و دشواري است، افزود: معلمان بسيجي با تعليم و تربيت درست دانش‌آموزان در مقابل نقشه‌هاي استكبار براي انحراف فكري جوانان ايستاده‌اند.
وي گفت: سال گذشته حدود هزار مقاله به دبيرخانه رسيد كه از بين آنان هشت مقاله به مرحله كشوري ارسال شد و همه آنها به عنوان برتر دست يافتند.
نجيب‌زاده تصريح كرد: امسال 950 مقاله به دبيرخانه‌هاي مستقر در شهرستان‌ها ارسال شد كه از بين آنها 250 مقاله به استان راه يافت و 25 مقاله و تحقيق به‌ عنوان آثار برتر استاني برگزيده شدند.
در پايان اين مراسم از 30 ‌فرهنگي پژوهشگر با اهداي لوح تقدير و جوايزي تجليل شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.